Csomagolás
Szép, Figyelemfelkeltő és Emlékezetes Csomagolás Designok
Szép, Figyelemfelkeltő és Emlékezetes Csomagolás Designok
A csokoládétól az olajcseppig minden termékcsalád játékos design értelmezésben követi a “szeretet és jóllét” elvet. “A gyönyörű design segített, hogy felkeltsük a brit top kiskereskedő figyelmét” – James Wright, a Cheerful Buddha igazgatója
Ki mondja, hogy a minimalista design unalmas? Vannak olyan termékek, amelyek igazán képesek önmagukért beszélni, ha hagyod őket.
Lépj be a Mawani világába, egy luxus illatmárkába, amely Katarban található. Az arab nyelvből származó “Mawani” azt jelenti, hogy “Kikötő”, és a tengeri elegancia esszenciáját testesíti meg. Az egyedi horgony szimbólumot az Art Deco design elemeivel ötvözve szimmetrikus és luxus hatást kelt. A csomagolás tervezése a gazdagságot és a kifinomultságot volt hivatott sugározni. Különböző formákat, anyagokat és bevonatokat vizsgáltunk meg, hogy luxus érzést keltsünk, ami rezonál a márka célközönségével. A csomagolásnak vizuálisan lenyűgözőnek kell lennie, és tükröznie kell az egyes parfümök lényegét.
Az ANJUNA Ice Pop-ot két vállalkozó kedvű fiatal (Szabó Milán és Szalay József) álmodta meg indiai utazásuk alkalmával. Anjuna tengerpartja annyira magával ragadta őket, hogy hazatérve saját kézműves jégkrémüknek is ezt a nevet adták. Mi abban segítettünk nekik, hogy az Anjuna életérzésből szuper márkát építsenek. A logó és arculat kialakításánál az indiai hangulatot és a Holi fesztivált helyeztük a középpontba. Az embléma tervezésénél azonban fontos szempont volt, hogy ne a vallásra utaljon, hanem egy kedves karakter legyen, ami jól kapcsolható a termékhez és a márka személyiségéhez. A Holi fesztivál színkavalkádja a kiegészítő arculati elemekben köszön vissza, az enteriőr designba pedig igazi tengerparti hangulatot csempésztünk.
Ahelyett, hogy tényleges mákot terveztünk volna, egy absztraktabb megközelítést alkalmaztunk, és egy könnyed, hóbortos mák magvák illusztrációt hoztunk létre a vizuális azonosítás magjában.
Dizájncsapatunk lelkiismeretesen dolgozott azért, hogy egy vizuálisan lenyűgöző és modern márkaidentitást hozzunk létre a Minskin számára. Termékcsomagolásokat terveztünk, amelyek tükrözik a Minskin elkötelezettségét a minőség és a természetes összetevők iránt. A csomagolás tervezése az elegancia, egyszerűség és funkcionalitás harmonikus ötvözetét tartalmazta, biztosítva az emlékezetes és élvezetes élményt a fogyasztók számára.
A fagyasztott gyümölcsök éppoly egészségesek és ízletesek lehetnek, mint a frissek. Azonban szükség van rá, hogy a csomagolás elmesélje ezt a történetet. Olyan sorozatot terveztünk fagyasztott gyümölcs termékekből, amelyek tele vannak zamatos, hűvös frissességgel.
A szeretet, a méhek és egy gyógyító csepp összekapcsolása teremtette meg ezt a finoman elegáns dizájnt, amely minden lépésnél a természet erejét képviseli. A logó egy minimalista tervezést tartalmaz, egy méhet központi elemként. A logó egyszerűsége tükrözi a termék tisztaságát és hatékonyságát. A tiszta vonalak és minimális megközelítés modern és elegáns megjelenést teremtenek, hangsúlyozva a termék prémium minőségét. A választott tipográfia olvasható, biztosítva a márkaüzenetünk világos kommunikációját.
Mini Poharas Bor
“Maeste” minden értelemben a “Ma Este” megtestesítése. Kollekciójukban díjnyertes borok találhatók, kizárólag mini üvegekben tervezve, amellyel az “itt és most” filozófiáját ölelik fel. Minden egyedi illusztráció egy kapu egy etéria, más világos élményhez, amely invitál téged, hogy szökj el egy elbűvölő és csodálatos birodalomba.
Az INULINU ketchup, mustár és dzsem nem hétköznapi termékek. Csicsókából készülnek, amit az egészséges életmód csodaszereként tartanak számon. A mi feladatunk volt, hogy a márkanévtől az arculattervezésig felépítsük a termékeket összefogó márkát. Az INULINU márkanevet a csicsóka fő hatóanyaga, az inulin után adtuk, dallamosabb formába öntve. A márka stratégiáját pedig arra a küldetésre alapoztuk, hogy megismertesse az emberekkel a csicsóka pozitív hatását. Az arculat és a csomagolás tervezése során fontos szempont volt, hogy a design minden termékre jól alkalmazható legyen. A megjelenésben a természetes összetevőket helyeztük előtérbe, amiket élénk színvilággal és játékos formákkal tettünk izgalmasabbá.
Mozgalmas, erőteljes, extrém. Csak ennyi kell ahhoz, hogy a kemény edzésélményt átvedd csomagolástervezésbe.